Spread the love


Το πρώτο βραβείο κέρδισε η Ελλάδα για την ταινία του ΕΟΤ «Greece, A 365-Day Destination», σε σενάριο και σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα (διάρκειας 03:36′),  που ψηφίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως το «καλύτερο βίντεο στην Ευρώπη» για το 2017.

Το βίντεο του ΕΟΤ επελέγη ως το κορυφαίο βίντεο τουριστικής προβολής ευρωπαϊκού προορισμού, ανάμεσα σε 23 υποψήφιες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετείχαν στον παγκόσμιο διαγωνισμό. Η ανακοίνωση έγινε σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της 22ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας.

Η ταινία έχει σαν θέμα της τις εικόνες, τον ήχο, τους ανθρώπους και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου. To βραβείο απονεμήθηκε από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από τους προέδρους των έξι Περιφερειακών Επιτροπών του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού καθιέρωσε το διαγωνισμό βράβευσης των καλύτερων βίντεο τουριστικής προβολής χωρών, σε αναγνώριση της μεγάλης σημασίας των πολυμέσων στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών. Αναδεικνύονται οι νικήτριες χώρες για κάθε μία από τις έξι Περιφέρειες του Π.Ο.Τ. (Ευρώπη, Αφρική, Αμερική, Μέση Ανατολή, Αν. Ασία & Ειρηνικός, Ν. Ασία).

Πρώτο βραβείο και στο Διεθνές Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ στο βίντεο του ΕΟΤ

Άλλη μία πρωτιά και διεθνή διάκριση κατέκτησε το βίντεο του ΕΟΤ «Greece-A 365-Day Destination”. Στο 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας,  έλαβε το Ειδικό βραβείο της Επιτροπής. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν συνολικά, σε όλες τις κατηγορίες, 175 ταινίες από διάφορες χώρες.  Το νέο βραβείο παρέλαβε σε ειδική εκδήλωση ο σκηνοθέτης κ. Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας. Το Ζagreb TourFilm Festival είναι μέλος της CIFFT (International Committee of Tour Film Festivals).  Ακολουθεί η συμμετοχή της ταινίας σε 16 Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων στο Βερολίνο, στις Κάννες, στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες, στις Μαλδίβες κ.α.

“Η ταινία παρουσιάζει την “μυστική” Ελλάδα, την ηπειρωτική Ελλάδα, την Ελλάδα του φθινοπώρου, της άνοιξης και του χειμώνα, την Ελλάδα των άγνωστων τουριστικών προορισμών”, λέει ο δημιουργός Αντώνης- Θεοχάρης Κιούκας. “Προβάλλει τα λιγότερο ανεπτυγμένα τουριστικά προϊόντα, όπως είναι ο περιηγητικός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο καταδυτικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός, κ.ά. Στόχος της είναι η συμβολή της στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Εχει φτιαχτεί με την λογική ενός corporate φιλμ, αντιμετωπίζοντας την Ελλάδα ως προϊόν. Αποφεύγει κάθε σκηνοθετική επιδειξιομανία, και δεν είναι μια συρραφή από beauty shots, όπως είναι η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, αλλά προσπαθεί να δημιουργήσει μία αφήγηση και να πει την ιστορία ενός τόπου . Προσπαθεί να ακουμπήσει την ψυχή αλλά και το μυαλό ενός οποιουδήποτε θεατή σε όποια γωνιά του κόσμου κι αν ζει, οποιουδήποτε κοινωνικού, μορφωτικού ή οικονομικού επιπέδου, να το κάνει να σηκωθεί από την καρέκλα του και να πεί: ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ.”  Αποτελεί συνέχεια της  προηγούμενης προωθητικής ταινίας μου για την Ελλάδα του 2014  “Greek tourism, an eternal journey”, η οποία  επίσης κατέκτησε πολλά βραβεία διεθνώς.”

 



Spread the love