Χάος έχει προκληθεί στα αεροδρόμια όλου του πλανήτη από λογισμικό λάθος στο σύστημα που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρείες για το check-in των επιβατών.

 

Όπως μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης προβλήματα έχουν καταγραφεί στο Χίθροου του Κάτγουικ, στο Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, στο Σάνγκι της Σιγκαπούρης, στο Γιοχάνεσμπουργκ, στη Ζυρίχη, στη Μελβούρνη αλλά και στο αεροδρόμιο Ρίγκαν της Ουάσινγκτον.

Οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες, καθώς χιλιάδες εταιρείες χρησιμοποιούν το ίδιο λογισμικό . Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα αεροδρόμια, δεν αντιμετωπίζουν δηλαδή αυτά το πρόβλημα, αλλά οι αεροπορικές. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, οι επιβάτες δεν μπορούν να ταξιδέψουν και σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις.

Ένας εκπρόσωπος του αεροδρομίου Γκάτγουικ δήλωσε στη MailOnline ότι ορισμένες από τις αεροπορικές εταιρείες τούς ανέφεραν βλάβες, αλλά τα συστήματα «έπεσαν» μόνο για δύο λεπτά.


Από την άλλη, στο διεθνές αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης, αλλά και στο Τσανγκί της Σινγκαπούρης το πρόβλημα παραμένει εδώ και περίπου δύο ώρες.

Προσπαθούμε να διορθώσουμε το πρόβλημα, λέει η εταιρεία λογισμικού

Η Amadeus, η εταιρεία που παρέχει το λογισμικό ελέγχου σε περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρείες στον κομο, επιβεβαίωσε ότι αντιμετωπίζει «ένα πρόβλημα στο δίκτυο, που προκαλεί διακοπές». «Οι τεχνικές μας  ομάδες εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα, οι υπηρεσίες αποκαθίστανται σταδιακά», προσθέτει.

Η ανακοίνωση του Χίθροου

Το Χίθροου νωρίτερα, με ανακοίνωσή του επιβεβαίωσε ότι από την κατάρρευση του λογισμικού επηρεάστηκαν εταιρείες της που βρίσκονται στα τέρμιναλ 2, 3 και 4 επηρεάστηκαν.

Εκπρόσωπος του αεροδρομίου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ενας μικρός αριθμός αεροπορικών εταιρειών αντιμετωπίζουν επί του παρόντος διακεκομμένα δυσκολίες με τα συστήματά τους για το check in σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του Χίθροου. Οι επιβάτες θα μπορούν να κάνουν check-in αν και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από ό,τι ως συνήθως. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για να βοηθήσουμε στην επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατό. Ζητούμε συγνώμη για την τυχόν ταλαιπωρία που έχει προκληθεί».

 

αεροδρόμιααεροδρόμια