Spread the love


Ο «Εραστής» στο Υπόγειο: Τους ρίχνει στην παγίδα που του έστησαν. Η Μίνα Αδαμάκη επιστρέφει ύστερα από 45 χρόνια στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.

Ο Ρίτσαρντ και η Σάρα, ένα τυπικό ζευγάρι μεσοαστών, ζουν απομονωμένοι σε μια εξοχική κατοικία της Αγγλίας.

Είναι ευκατάστατοι. Έχουν ένα υπέροχο, καλόγουστο σπίτι με κήπο.
Ο Ρίτσαρντ εργάζεται ως οικονομικός σύμβουλος στο City, η Σάρα είναι η τέλεια σύζυγος που φροντίζει να δημιουργεί το ιδανικό περιβάλλον για τη συμβίωσή τους.

Κάπως έτσι ξεκινά ο «Εραστής» του Πίντερ που ανεβαίνει από 24 Απριλίου στο Υπόγειο του θεάτρου Τέχνης.

Η Μίνα Αδαμάκη επιστρέφει ύστερα από 45 χρόνια στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης από όπου ξεκίνησε, σκηνοθετώντας τον «Εραστή» του Χάρολντ Πίντερ.

Πρωταγωνιστούν, Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Ευτυχία Γιακουμή.

Η ερωτική ζωή του ζευγαριού έχει αρχίσει να εμφανίζει κάποια σημάδια κόπωσης και έτσι, συνέλαβαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να την τονώσουν.

Αποφασίζουν από κοινού, να βρει η Σάρα έναν εραστή τον οποίο να δέχεται στο σπίτι τους όποτε εκείνη επιθυμεί, την ώρα που ο Ρίτσαρντ θα βρίσκεται στο γραφείο του. Ο άνθρωπος όμως είναι ένα σύνθετο και απρόβλεπτο ον, δεν χωράει σε καλούπια και πολύ συχνά, πέφτει στις παγίδες που ο ίδιος στήνει.

Video Trailer: Μιχαήλ Μαυρομούστακος

 Το έργο έχει αποστολή να θέτει ερωτήματα

Το σύγχρονο έργο, κατά τον Πίντερ, έχει μια αποστολή: να θέτει ερωτήματα.
Χωρίς απαντήσεις. Ο Πίντερ αποφεύγει τις απαντήσεις, όχι γιατί δεν θέλει να τις δώσει, αλλά γιατί τις θεωρεί ύποπτες. Πιστεύει πως οι απαντήσεις μεροληπτούν και άρα δεν εξυπηρετούν την αλήθεια.

Για τον Πίντερ η αλήθεια δεν βρίσκεται στον λόγο που αρθρώνεται με καλλιέπεια και καθ’ υπερβολή. Αντιθέτως, κρύβεται μέσα στον σπασμένο κι αγχωτικό λόγο των ανθρώπων σε σύγχυση, πίσω από τις σιωπές όταν δεν θέλουν ή δεν μπορούν να εκφέρουν αυτό που τους ταράζει.

Αυτός είναι ο πιντερικός λόγος, η πιντερική γραφή.

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά που κατέβηκα, ως μαθήτρια, στο θέατρο. Με είχε ζητήσει ο Κούν για πρόβα, δεν θυμάμαι ποιο έργο ήταν. Μόνο το γαλαζωπό ημίφως απ’ τον καπνό, την ησυχία, και τα πρόσωπα που φωτίζονταν σαν σε πίνακα του Ρέμπραντ καθώς έσκυβαν ν’ ακούσουν τον δάσκαλο, μόνον αυτό θυμάμαι» αναφέρει η Μίνα Αδαμάκη.

«Όσο για μένα, μετά από σαράντα πέντε χρόνια περιπλάνησης, ξαναγύρισα στο σπίτι μου, σ’ αυτό το «ταπεινό» – ιστορικό Υπόγειο, μ’ έναν Πίντερ στις αποσκευές μου. Τον Πίντερ που πρώτος ο Κουν ανέβασε στην Αθήνα ταυτόχρονα με όλες τις πρωτεύουσες στην Ευρώπη και στην Αμερική, όπως έκανε και με τον Μπέκετ, τον Άλμπυ, τον Ιονέσκο, τον Τένεσσυ Ουίλιαμς και όλους τους μεγάλους πρωτοποριακούς συγγραφείς που έγραψαν το θέατρο της δεκαετίας του ’60, της πιο εμβληματικής δεκαετίας του περασμένου αιώνα και το οποίο σήμερα θεωρείται κλασικό».

Σκηνοθεσία – Επιμέλεια Σκηνικού & Κωστουμιών – Φωτισμοί – Μουσικές Επιλογές: Μίνα Αδαμάκη
Επιμέλεια Κίνησης/Βοηθός Σκηνοθέτη: Καλλιόπη Σίμου
Παίζουν: Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Ευτυχία Γιακουμή
Παραστάσεις: Δευτέρα – Τρίτη : 21.15
Τιμές: 15 Ευρώ γενική είσοδος | 10 Ευρώ μειωμένο | 5 Ευρώ Ανεργίας
Διάρκεια Παράστασης: 70 Λεπτά | Λήξη Παραστάσεων: 30 Μαϊου

Θέατρο Τέχνης Υπόγειο, Πεσμαζόγλου 5, τηλ: 2103228706

Δείτε το site  και το Facebook του Θεάτρου Τέχνης



Spread the love