Spread the love


Σήμερα μπορεί να έγινε η πρεμιέρα των εκπτώσεων , ωστόσο πολύ πολίτες εκφράζουν την αδυναμία τους ως προς την αγορά διάφορων προϊόντων, λόγω των «χαμηλών εισοδημάτων και αυξημένων εξόδων».

 

Σήμερα μπορεί να έγινε η πρεμιέρα των εκπτώσεων , ωστόσο πολύ πολίτες εκφράζουν την αδυναμία τους ως προς την αγορά διάφορων προϊόντων, λόγω των «χαμηλών εισοδημάτων και αυξημένων εξόδων».

Δεν αγοράζουμε και τίποτα, ίσα ίσα τα απολύτως απαραίτητα. Και αυτά με μεγάλη δυσκολία. Ακόμα και με τις εκπτώσεις ακριβά παραμένουν με τέτοιες συντάξεις, δήλωσε συνταξιούχος στο iefimerida.

Αποτέλεσμα της οικονομικής αδυναμίας των πολιτών είναι και οι τιμές των προϊόντων. Αν και πάρα πολλά καταστήματα προχώρησαν το δεκαήμερο που μας πέρασε σε γενναίες προσφορές οι τιμές από σήμερα σε πολλά προϊόντα αναμένεται να πέσουν έως και 70%.

«Παρά την περίοδο εκπτώσεων που τόσο διαφημίζεται αυτή την εποχή, τα πράγματα δεν είναι όπως θέλουν να τα παρουσιάσουν καθώς η ολοένα και μεγαλύτερη μείωση των εισοδημάτων. Η εικόνα ανθρώπων που θα πατιούνται μέσα στα καταστήματα θα ξαναφέρουν εικόνες από πατέντες όπως η «λευκή νύχτα» και η «black Friday», όπου χιλιάδες άνθρωποι φέρονται παρανοϊκά ώστε να αποκτήσουν ένα ρούχο ή οποιοδήποτε προϊόν με έκπτωση 5 – 10 ευρώ. Έχει φτάσει σε τέτοια εξαθλίωση η κοινωνία που οι άνθρωποι αφήνουν στην άκρη την αξιοπρέπεια τους για ευτελή ποσά. Μέσα σε όλα μην ξεχνάμε τους υπαλλήλους των καταστημάτων, οι οποίοι δουλεύουν απλήρωτες υπερωρίες σε τρομακτικά δύσκολες συνθήκες όσο οι επιχειρήσεις ή «οικογένειες», όπως αρέσκονται αυτοί να το πλασάρουν, δήλωσε χαρακτηριστικά ένας 27χρονος.

Οσο πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές
Σημειώνεται, ότι κατά την περίοδο των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού.



Spread the love