Ωστόσο, δεν έχει γίνει γνωστό για το ποιοι είναι εκείνοι που βρίσκονται στο εσωτερικό απολαμβάνοντας τις τελευταίες ημέρες του Αυγούστου. Η ιστορική θαλαμηγός που κατά καιρούς φιλοξένησε ιστορικές προσωπικότητες όπως ο Ουίστον Τσώρτσιλ, ο βασιλιάς Φαρούκ της Αιγύπτου, η Μέριλιν Μονρόε, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και ο Ρίτσαρντ Μπάρτον, ο Τζον Φ. Κένεντι, ο Φράνκ Σινάτρα, ο πρίγκιπας Ρενιέ και η Γκρέις Κέλι, βρίσκεται στον μικρό κόλπο της Αρβανιτίας κάτω από το Παλαμήδι.
Η ιστορική θαλαμηγός που κατά καιρούς φιλοξένησε ιστορικές προσωπικότητες όπως ο Ουίστον Τσώρτσιλ, ο βασιλιάς Φαρούκ της Αιγύπτου, η Μέριλιν Μονρόε, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και ο Ρίτσαρντ Μπάρτον, ο Τζον Φ. Κένεντι, ο Φράνκ Σινάτρα, ο πρίγκιπας Ρενιέ και η Γκρέις Κέλι, βρίσκεται στον μικρό κόλπο της Αρβανιτίας κάτω από το Παλαμήδι.
Όταν ο Ωνάσης πέθανε το 1975 άφησε το γιοτ στην κόρη του Χριστίνα και εκείνη το δώρισε στο ελληνικό κράτος για να χρησιμοποιηθεί ως προεδρική θαλαμηγός.
Στη συνέχεια μετονομάστηκε σε «Αργώ», αλλά γρήγορα εγκαταλείφθηκε και παραδόθηκε στη φθορά.
Το 1998 το αγόρασε ο Έλληνας εφοπλιστής Τζων Πωλ Παπανικολάου, φίλος της οικογένειας Ωνάση. Επανέφερε το αρχικό όνομα προσθέτοντας και το όμικρον «Ο» και ανακαίνισε το σκάφος από το 1999 μέχρι και το 2001, πληρώνοντας πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια.
Στο εσωτερικό του υπάρχουν μια προεδρική σουίτα, 18 καμπίνες επιβατών. Τα πρυμναίο κύριο κατάστρωμα διαθέτει πισίνα με έναν ψηφιδωτό Μινώταυρο στο δάπεδο της, το οποίο ανυψώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού για να σχηματίσει μία πίστα χορού.
Το κατάστρωμα περιπάτου διαθέτει ελικοδρόμιο. Στο μπαρ «του Άρη», τα σκαμπό είναι φτιαγμένα από μαλακό λεπτό δέρμα Ρυγχοφάλαινας. Επιπλέον, η θαλαμηγός περιλαμβάνει βιβλιοθήκη, αθλητικό κέντρο ,παιδότοπο, κέντρο ομορφιάς , γυμναστήριο, τζακούζι και χώρο για μασάζ.
Το μήκος της «Χριστίνας Ο» φτάνει τα 99 μέτρα, ενώ έχει πλάτος 11 μέτρων και εκτόπισμα 2.250 τόνων. Σημειώνεται, ότι δεν κατασκευάστηκε για να γίνει σκάφος αναψυχής αλλά για πολεμικό πλοίο. Επρόκειτο για μία υπό απόσυρση ανθυποβριχιακή φρεγάτα καναδικής κατασκευής που μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και την απόβαση στην Νορμανδία πουλιόταν για σίδερα.
Ωστόσο, ο Ωνάσης την αγόρασε, κράτησε μόνο το σκαρί και επένδυσε μετατρέποντάς την σε υπερπολυτελές γιοτ. Τέλος, το σκάφος έχει τεθεί προς πώληση μέσω ενός πρακτορείου που ειδικεύεται σε αυτόν τον τομέα.
Πηγή: argolikeseidhseis.gr