Ακόμα έναν αντίπαλο βρήκε Survivor, καθώς στην «μάχη» της τηλεθέασης μπήκε και το Master Chef, που μεταδίδεται από Τρίτη έως και Σάββατο.
Το ριάλιτι επιβίωσης, που ολοκληρώνεται περίπου τα μεσάνυχτα, παρέμεινε και την Τρίτη πρώτο στην prime time, ενώ οι εκπομπές των άλλων καναλιών, που τελειώνουν νωρίτερα, κρατούν σημαντικό κομμάτι της «πίτας». Σύμφωνα με την Nielsen, την Τρίτη το Survivor έκανε 29,1% στο σύνολο και ακολούθησαν Τατουάζ με 21,3%, Anne με 18,1% και Master Chef με 15,7%. Στο δυναμικό κοινό, τα ποσοστά ήταν: Survivor 40,3%, Master Chef 21%, Τατουάζ 17,6% και Anne 14,5%.