Η νέα έρευνα του Oxford Economics εξετάζει τον αντίκτυπο του διαδικτυακού περιεχομένου στον ελληνικό τουρισμό και τα αποτελέσματα είναι πολλά και ενδιαφέροντα.
Το ότι το ευρύ κοινό θεωρεί το διαδικτυακό περιεχόμενο μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για επερχόμενα ταξίδια δεν είναι κάτι νέο. Όλοι μας, πλέον, ζούμε σε μια εποχή που το διαδίκτυο αποτελεί τεράστιο εργαλείο, ειδικά στο ταξιδιωτικό κομμάτι, ως προς την ενημέρωση για έναν τόπο, την οργάνωση του ταξιδιού, αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πώς, όμως, ακριβώς έχει επηρεάσει το κομμάτι του ταξιδιού και σε τι βαθμό;
H Google και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διοργάνωσαν εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας μελέτης του Oxford Economics, με θέμα: «O αντίκτυπος του διαδικτυακού περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό». Η μελέτη εξετάζει την αξία του ψηφιακού περιεχομένου για τον τουριστικό τομέα έξι χωρών της νότιας Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ποσοτικοποιώντας τις δυνατότητες ανάπτυξης και αύξησης της απασχόλησης που δημιουργούνται από την αυξημένη υιοθέτηση του διαδικτύου από τον τουριστικό κλάδο.
Σύμφωνα με την μελέτη, ένα 12% της πρόσφατης ανόδου στην απασχόληση στον τουριστικό τομέα οφείλεται στην αύξηση δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου, ενώ υπολογίζεται ότι μπορούν να δημιουργηθούν 170.000 επιπλέον νέες θέσεις εργασίας από την ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου.