Κακή είδηση…
Η Synamedia, με έδρα στη Βρετανία, παρουσίασε στην έκθεση τεχνολογικής καινοτομίας Consumer Electronis Show, που γίνεται στο Λας Βέγκας, ένα νέο λογισμικό που «μετατρέπει την αύξηση του διαμοιρασμού κωδικών μεταξύ φίλων και συγγενών σε ευκαιρία εσόδων για τις πλατφόρμες».
Το λογισμικό Credentials Sharing Insight μπορεί να φέρει πολύ μεγάλες αλλαγές, καθώς η Synamedia επικαλείται στατιστικά στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία το 26% των millennials μοιράζονται τους κωδικούς για υπηρεσίες streaming.
«Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και αναλύσεις συμπεριφορών για να εντοπίσει, να παρακολουθήσει και να αναλύσει τον διαμοιρασμό κωδικών μεταξύ των λογαριασμών των καταναλωτών», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Το νέο αυτό σύστημα θα επιτρέπει τον εντοπισμό και την επιβολή κυρώσεων σε όσους λογαριασμούς έχουν αυτή τη δραστηριότητα.