Spread the love


Η μάχη της τηλεθέασης

Και εγένετο μόδα και ήταν μέρα Δευτέρα και οι τηλεθεατές πήραν θέση μπροστά από το Shopping Star και το My Style Rocks. Η Βίκυ Καγιά και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έδωσαν το σύνθημα και η τηλεθέαση στράφηκε κυρίως προς τη μία πλευρά.

Από την πρώτη σεζόν που βγήκε στον αέρα, όποιος τα έβαλε μαζί του είχε την ίδια μοίρα που έχουν οι κυρίες που συμμετέχουν σε αυτό, οι οποίες παραδίνονται χωρίς αντίσταση στις μοναδικές ατάκες του Βαγγέλη Χαρισόπουλου. Έτσι και αυτή τη φορά, το Shopping Star τερμάτισε πρώτο στους πίνακες της Nielsen με ποσοστό 20,9% στο σύνολο και 24,8% στο δυναμικό κοινό.

Απέναντι, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και τα κορίτσια της, έκαναν πασαρέλα, την οποία παρακολούθησε το 11,6% των τηλεθεατών στο γενικό και το 13,4% στο δυναμικό κοινό. Ωστόσο, αυτή ήταν μόνο η πρώτη μάχη και αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια…



Spread the love