Spread the love


Η καμπάνια #DGLovesChina θεωρήθηκε ρατσιστική

Η καμπάνια #DGLovesChina για την προώθησή των D&G προκάλεσε την οργή πολλών εκατοντάδων χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
Στο επίμαχο βίντεο που ανέβηκε στο Weibo, την βασική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων της ασιατικής χώρας, μια νεαρή Κινέζα προσπαθεί να φάει ιταλικά φαγητά, όπως ζυμαρικά, πίτσα, και κανόλι με «τσόπστικς». Η καμπάνια θεωρήθηκε ρατσιστική λόγω του ότι πολλοί Κινέζοι θεώρησαν ότι οι Dolce & Gabbana κοροϊδεύουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα τους.



Spread the love